Fede jakker og trøjer til pyroteknikeren!

Køb, salg og bytte af fyrværkeri relaterede effekter - fx. værktøj, bøger, stativer osv.
Post Reply
Message
Author
User avatar
guffe
Site Admin
Posts: 17
Joined: Wed, 1. Feb 2006, 9:36

Fede jakker og trøjer til pyroteknikeren!

#1 Post by guffe »

Hej med jer!

Jeg har lavet en webbutik med nogen fine ting - jakke, trøje og T-shirt lavet til pyroteknikeren i os alle. Der er tøj til både det småkolde fyrværkerishow (100% bomuld!) og til mere afslappet privat udtryk. Jeg er selv ret glade for dem ;-)

Butikken: Webbutik for PyroForum.dk

PS: Jeg tjener ikke på at sælge dette! Men jeg vil gerne lave flere modeller, hvis der er nogen gode idé'er!
Last edited by guffe on Thu, 13. Dec 2007, 18:26, edited 2 times in total.

Armydudedk
Posts: 22
Joined: Wed, 6. Sep 2006, 14:40

#2 Post by Armydudedk »

det er rigtig fedt! er det produkter du har på lager? og kan jeg hente dem? jeg bor jo lige som også i randers

User avatar
guffe
Site Admin
Posts: 17
Joined: Wed, 1. Feb 2006, 9:36

#3 Post by guffe »

Armydudedk wrote:det er rigtig fedt! er det produkter du har på lager? og kan jeg hente dem? jeg bor jo lige som også i randers
Nej, varerne er oprettet i en webbutik som drives af et firma, der lever af at lave disse på bestilling til masser af dén slags butikker. Så jeg risikerer ikke noget og varerne kan leveres inden for få dage. Men de kan kun bestilles på nettet og leveres pr. post... Men flere kan bestille sammen og dele fragten!

Bestilles der inden den 17. lover de at levere inden jul... ! :-D

Armydudedk
Posts: 22
Joined: Wed, 6. Sep 2006, 14:40

#4 Post by Armydudedk »

ok cool! . . for vi lagt fler produkter ind? og evt. i forskellige farver?

User avatar
guffe
Site Admin
Posts: 17
Joined: Wed, 1. Feb 2006, 9:36

#5 Post by guffe »

Armydudedk wrote:ok cool! . . for vi lagt fler produkter ind? og evt. i forskellige farver?
Du skal være yderst velkommen til at foreslå designs/farver/beklædning - så laver jeg dem bare!

Armydudedk
Posts: 22
Joined: Wed, 6. Sep 2006, 14:40

#6 Post by Armydudedk »

altså høtte trøjen i sort ville være rart! der er i øvrigt fedt at sports jakken er i ren båmuld, så den kan bruges på arbejde!

har du haft købt nogle af produkterne, og hva er kvaliteten? jeg har pt bestilt jakken og trøjen!

generalt kunne det være fedt med mange flere produkter!

jeg er jo en af de der spassere der er fuldstendig vild med pyro faget, så meget at jeg har fået tattoveret den græske ild og mit nummer! :lol:

User avatar
guffe
Site Admin
Posts: 17
Joined: Wed, 1. Feb 2006, 9:36

#7 Post by guffe »

Armydudedk wrote:altså høtte trøjen i sort ville være rart! der er i øvrigt fedt at sports jakken er i ren båmuld, så den kan bruges på arbejde!

har du haft købt nogle af produkterne, og hva er kvaliteten? jeg har pt bestilt jakken og trøjen!

generalt kunne det være fedt med mange flere produkter!
Så har jeg lavet hætte trøjen i sort også! Jeg synes den var lidt fræk i rød og så lignede den ikke lige jakken... Hvis du har flere idé'er så kom endelig med dem! (jeg har selv et par design, som jeg endnu ikke har haft tid til at lave...

Skulle der være nogen med "FYRVÆRKER" i stedet?

Jeg har ikke selv mærket trøjerne i virkeligheden, men det ligner da ting jeg gerne ville bruge - Hanes plejer at være OK.

kingo
Posts: 3
Joined: Sun, 2. Dec 2007, 10:25

#8 Post by kingo »

rigtig fede jakker og trøjer.

Post Reply