Markedet er åbent!

Køb, salg og bytte af fyrværkeri relaterede effekter - fx. værktøj, bøger, stativer osv.
Post Reply
Message
Author
User avatar
guffe
Site Admin
Posts: 17
Joined: Wed, 1. Feb 2006, 9:36

Markedet er åbent!

#1 Post by guffe »

Så er markedet for nye og brugte artikler åbnet! Her kan sælges og byttes fyrværkerirelaterede effekter af enhvert art, som stativer, presser, møller, sikkerhedsudstyr, afskydningspulte, bøger osv.

*** SÅ LÆNGE DET ER LOVLIGE ARTIKLER DER UDVEKSLES LOVLIGT! ***

God fornøjelse!

bo
Posts: 4
Joined: Sun, 9. Jul 2006, 18:12

køb af lunter (håber ikke det er i strid med reglerne)

#2 Post by bo »

Hvis der er nogen der har noget lunte de vil sælge
kan det godt værre at jeg er intresseret i at købe lidt, :D i kan kontakte mig på
mail vatmand@nrdc.dk

User avatar
PyroGuf
Posts: 119
Joined: Wed, 1. Feb 2006, 10:42
Location: Danmark
Contact:

Re: køb af lunter (håber ikke det er i strid med reglerne)

#3 Post by PyroGuf »

Hej Bo,

du skal nok oprette det som en selvstændigt emne - ikke som et svar til velkomsten, da dit indlæg så ikke bliver set...

Hvis du spørger til reglerne, så er de jo, at man ikke må overtræde loven - lunte kan handles hvis man har den rette godkendelse, og det har du vel når du spørger... ikk'?
bo wrote:Hvis der er nogen der har noget lunte de vil sælge
kan det godt værre at jeg er intresseret i at købe lidt, :D i kan kontakte mig på
mail vatmand@nrdc.dk
Venlig Hilsen,
Peder Lauridsen

Armydudedk
Posts: 22
Joined: Wed, 6. Sep 2006, 14:40

EXII varevogn m. dobbeltkabine! nogen der har sådan en?!?!

#4 Post by Armydudedk »

Kassevogn m. dobbeltkabine købes. KUN Disel!!! den skal være teknisk i orden. Behøves ikke nødvendigvis at være pæn, men er en fordel. Den skal helst være nysynet ved overlevering, og gerne synet til EXII hvis det er muligt ( godkendt til kørsel med explosive matriale), men er ikke et krav!


er der nogen der tilfældigvis lige ligger inde med sådan en, eller har set en til salg et sted?

mvh Frantz

Post Reply