Ultrashop Bestil det til tyskland og få det hentet i danmark

Køb, salg og bytte af fyrværkeri relaterede effekter - fx. værktøj, bøger, stativer osv.
Post Reply
Message
Author
Freerik20
Posts: 2
Joined: Sun, 8. Dec 2013, 17:20

Ultrashop Bestil det til tyskland og få det hentet i danmark

#1 Post by Freerik20 »

Ultrashop fragt til tyskland også til Danmark


Hej alle sammen jeg har lige et spørgsmål omkring ultrashop som jeg håber i kan hjælpe med.

Nu er vi jo i december og ultrashop sender ikke til danmark mere direkte, men jeg skrev til dem og de siger at de godt kan sende det til tyskland men så skal man selv få et transport firma til at hente det fra tyskland.

Jeg ved at er er mange der gør det og man godt kan men hvor skulle man sende det hen i tyskland når man ikke kender nogen??

og hvad for et firma skal man benytte sig af til at hente det til en?

Jeg håber er der er noget hjælpe at hente herinde tak på forhånd

Vh. Frederik Fischer

buller
Posts: 6
Joined: Wed, 23. Mar 2011, 8:39

Re: Ultrashop Bestil det til tyskland og få det hentet i dan

#2 Post by buller »

Freerik20 wrote:Ultrashop fragt til tyskland også til Danmark


Hej alle sammen jeg har lige et spørgsmål omkring ultrashop som jeg håber i kan hjælpe med.

Nu er vi jo i december og ultrashop sender ikke til danmark mere direkte, men jeg skrev til dem og de siger at de godt kan sende det til tyskland men så skal man selv få et transport firma til at hente det fra tyskland.

Jeg ved at er er mange der gør det og man godt kan men hvor skulle man sende det hen i tyskland når man ikke kender nogen??

og hvad for et firma skal man benytte sig af til at hente det til en?

Jeg håber er der er noget hjælpe at hente herinde tak på forhånd

Vh. Frederik Fischer
Er du godt klar over at det er ulovligt, det du har gang i??

Freerik20
Posts: 2
Joined: Sun, 8. Dec 2013, 17:20

#3 Post by Freerik20 »

Ja selvfølgelig

Krudt13
Posts: 3
Joined: Tue, 19. Nov 2013, 13:02
Location: Vedbæk, Sjælland

Ultra shop

#4 Post by Krudt13 »

Du kan ikke få hentet noget i Tyskland, sendet, afleveret. Det er ulovligt for alle partet og dødsensfarligt tysk fyrværkeri er meget ustabilt. Det straffes med op mod ti års fængsel. Får at sige det så må du heller ikke hentet fyrværkeri i udlandet ikke så meget som 1 nem/krudt gram. Det er ulovligt at impoter udlanske fyrværkeri, af fyre det og af fyre ulovligt fyrværkeri. Alt udlandsk fyrværkeri betegnes for ulovligt og kan straffes efter tero paergraffen.
Så går det ikke. Når det går galdt sår går det ekstrem galdt og forsikringen vil ikke betal noget som hels og du vil blive anholdt.
Hej
Godt "Fyrår" og husk de 6 gode råde.
jeg saver på spørgsmål omkring hvordan fyrværkeri virker så godt som muligt. så send bare.
Krudt13

Post Reply