Sikkerhedsstyrelsens uddannelse

Kommentarer og oplevelser i forbindelse med uddannelsen og godkendelsen som Festfyrværker
Post Reply
Message
Author
JHA - Sikkerhedsstyrelsen
Posts: 3
Joined: Mon, 30. Jun 2008, 12:35

Sikkerhedsstyrelsens uddannelse

#1 Post by JHA - Sikkerhedsstyrelsen »

Kære Fyrværkere

For at skabe debat og dialog om Sikkerhedsstyrelsens kurser har jeg oprettet profilen JHA - Sikkerhedsstyrelsen på www.pyroforum.dk.

Ideen er, at alle festfyrværkere bliver hørt og får mulighed for at kommentere Sikkerhedsstyrelsens uddannelse og herved skabe debat om uddannelsens indhold og struktur.

Jeg vil for så vidt muligt læse henvendelser, kommentarer og debattere enkelte emner. Dog i sådan et omfang det kan lade sig gøre.

Sikkerhedsstyrelsen har netop sendt et nyhedsbrev på gaden. Det er meningen, at dette skal være en informationslinje fra Sikkerhedsstyrelsen til de aktive festfyrværkere.
Som redaktør at dette vil jeg opfordre jer til at komme med gode ideer til indhold, som I måske mener, alle kan have gavn af.

De næste nyhedsbreve vil indeholde emner som;

- Den nye bekendtgørelse (hvad nu?)
- Ansøgningsblanketter (hvad kan bruges?)
- Sikkerhed for publikum
- Affyrringsramper (hvad virker?)

Det er mit ønske at være aktiv ca. 1 time om ugen herinde.
Jeg håber, at så mange som muligt vil deltage i debatten og på den måde fremme sikkerheden i fyrværkerifaget.

Go' sommer




[/list]
Last edited by JHA - Sikkerhedsstyrelsen on Fri, 4. Jul 2008, 20:25, edited 1 time in total.
Jesper Hansen

Projektleder (festfyrværkeri) ved Sikkerhedsstyrelsen

User avatar
PyroGuf
Posts: 119
Joined: Wed, 1. Feb 2006, 10:42
Location: Danmark
Contact:

Re: Sikkerhedsstyrelsens uddannelse

#2 Post by PyroGuf »

Velkommen til!

Det lyder som en god og spændende idé og jeg håber på stor deltagelse og interesse fra de andre brugere på PyroForum - det kan ofte opleves som om der er en stor afstand mellem os fyrværkere og myndighederne.
JHA - Sikkerhedsstyrelsen wrote:Kære Fyrværkere

For at skabe debat og dialog om Sikkerhedsstyrelsens kurser har jeg oprettet profilel JHA - Sikkerhedsstyrelsen på www.pyroforum.dk.


[/list]
Venlig Hilsen,
Peder Lauridsen

Post Reply