Hjælp til brandøvelse

Om håndværket, kemikalier, farver, teknik mm.
Post Reply
Message
Author
Brandmand74
Posts: 2
Joined: Mon, 9. Jul 2007, 16:10

Hjælp til brandøvelse

#1 Post by Brandmand74 »

Hejsa

Jeg er til dagligt underbrandmester hos en brandvæsen i KBH området. Jeg er i gang med at lave en større øvelse i vores område. For at gøre denne øvelse mere realistisk så er jeg på ud kik efter nogle effekter i form at eksplosioner o.l. Er der nogle der kender du steder hvor man kan købe sig til disse ting eller nogle der har lyst til at prøve kræfter med sådan en øvelse så vil jeg meget gerne høre fra jer. også hvis i bare har nogle forslag.
I kan svare her i tråden eller på min mail vestegnen@broendbybredbaand.dk

Håber der er nogle der vil hjælpe
Hilsen brandmand74

Anders
Posts: 29
Joined: Sun, 17. Dec 2006, 21:47
Location: Vejle
Contact:

#2 Post by Anders »

Hej.


Der er desværre ikke ret meget du kan gøre selv, uden et fyrværker- eller scenefyrværkercertifikat. Jeg mener ikke af brandmandsuddannelsen giver nogen point i den retning. Til gengæld er jeg helt sikker på, at en opgave som denne vil være guf for mine sjællandske kollegaer - derfor, se at komme til tasterne venner. Der må være en derude, der drømmer om at sætte ild til noget, UDEN at få problemer med beredskabschefen.

God jagt.

MVH


Anders

Brandmand74
Posts: 2
Joined: Mon, 9. Jul 2007, 16:10

#3 Post by Brandmand74 »

Hej Anders

Nej du har helt ret. det er ikke lige det her emne vi bruger så meget tid på under brandmandsuddannelsen.
Men det er bestemt en meget spændende emne og skulle der være nogle der havde lyst til at deltage i denne øvelse så vil der helt sikkert være plads til at afprøve sine evner fuldt ud.

Brandmand74

Post Reply