Køb af konsumfyrværkeri udenfor sæson.

Om håndværket, kemikalier, farver, teknik mm.
Post Reply
Message
Author
kclo4
Posts: 15
Joined: Fri, 14. Mar 2008, 14:22
Location: sdr.jylland
Contact:

Køb af konsumfyrværkeri udenfor sæson.

#1 Post by kclo4 »

Hej alle. da jeg skal på kursus (scenefyrværker) d.23-24/2. har jeg tænkt mig at skulle afholde et par fyrværkerier, med konsumfyrværkeri. bl.a. til vores lokale sportfest.

Er der nogen der kan anbefale steder hvor de sælger flotte batterier, effektrør, fontæner, mm.

Hvad med lunter, visco og hurtig-lunte, er der nogen steder i DK, eller skal man Importere?
:?

Hilsen morten

Anders
Posts: 29
Joined: Sun, 17. Dec 2006, 21:47
Location: Vejle
Contact:

#2 Post by Anders »

Hej Morten.


Det kan jeg da hjælpe dig med. Jeg er lagerførende af fyrværkeri hele året. Du skal dog have en indkøbstilladelse for at købe fyrværkeriet udenfor sæsonen, men den skulle du vel have alligevel til scenefyrværkeriet.

MHT. visco, stupin og andre fikse antændingsmetoder, så kommer du nok lidt ud over hvad dit scenefyrværker certifikat giver tilladelse til, men derfor kan du nu lave nogen fine fyrværkerier alligevel.

Jeg har i øvrigt også en mand på det kursus du skal med på, så du kan da altid prøve at trække Hans fra DRB lidt i ærmet, så kan han hjælpe dig med fyrværkeriet.

Med venlig hilsen


Anders Lorentzen
DRB lys og lyd I/S

kclo4
Posts: 15
Joined: Fri, 14. Mar 2008, 14:22
Location: sdr.jylland
Contact:

#3 Post by kclo4 »

Tak for det,
så må jeg lige hilse på Hans.
kan se du har et katalog på din side, og du har også scenefyrværkeri.
alletiders.

med venlig hilsen.
Morten.

Anders
Posts: 29
Joined: Sun, 17. Dec 2006, 21:47
Location: Vejle
Contact:

#4 Post by Anders »

Hej Morten.

Ja, det er nu kun en lille del af sortimentet. Jeg fik desværre ikke tid til at ligge det hele på nettet i år. Men der er rigeligt at vælge imellem, så vi finder nok ud af noget.

mvh

Anders

Post Reply