Hej fra Lars og svar til Guffe fra lars ole

Her kan generelle forhold omkring PyroForum diskuteres.

Moderator: guffe

Post Reply
Message
Author
larso
Posts: 12
Joined: Thu, 27. Jul 2006, 11:24
Location: Farum Kbh.

Hej fra Lars og svar til Guffe fra lars ole

#1 Post by larso »

Hej med jer,

Hej "Guffe"

Jeg vil bare sige at jeg da har været glad for dit initiativ med at lave en hjemmeside for folk med interesse i det pyrotekniske. Jeg ledte en del her i foråret efter en sådan side men fandt for det meste sider fra udlandet.

Hvad mangler I som brugere på forumet (udover en aktiv debat)?

Det er svært at sige, på fotokritik har en del f.eks lagt billeder af diverse fyrværkerier ind - dette kunne være en ide. Eller måske en notits om hvor man kan se videoer og setups fra diverse shows. Dette har folk også gjort på youtube.com

Hvad skal der til for at gøre pyroforum.dk til at aktiv blandt os fyrværkere?

Jeg ved det sgu ikke. Man kunne godt forestille sig at en ideudveksling om opsætning/sammensætning af og fyrværkeridesign var oplagt - så folk i faget kunne lade sig inspirere af hinanden.

Er der overhovedet et behov for pyroforum.dk?

Ja jeg synes som sagt der er behov og at du har gjort et godt stykke arbejde med at tage initiativ til dette forum. Specielt har jeg haft glæde af "Aktuelle shows og events" i år.

Det er da bare super hvis folk i brancen ville tage din side seriøst og skrive ind nogle uger før et stort show, som det ved Operaen. Pointen er bare at flere folk i brancen skal tage siden seriøst, som værende den bærende kommunikation.

Jeg er også glad for at have talt med Torben - der var med ved Operaen om evt. at komme med ham ud som hjælper på et tidspunkt. Jeg har altid elsket design - specielt Japansk design og enkelhed, hvilket jeg sommetider ser under diverse shows.

Anyway hold skruen i svovlet "lunte" ok guffe :lol:

Med venlig hilsen

Lars Ole

User avatar
PyroGuf
Posts: 119
Joined: Wed, 1. Feb 2006, 10:42
Location: Danmark
Contact:

Re: Hej fra Lars og svar til Guffe fra lars ole

#2 Post by PyroGuf »

Hej Lars Ole,

jeg tror at fremtiden for pyroforum hænger lidt på os alle sammen - at vi får trukket venner, kolleger og arbejdsgivere til forum'et - for det er liv i debatten og brugbar information der skal til for at få det til at blive et levende sted for fyrværkere og andre med interesse for krudt at komme til.

Der må være en masse oplevelser og erfaringer fra sommerens jobs og konkurrencer, der mangler at blive sendt ind til glæde for os alle sammen...
larso wrote:Hej med jer,

Hej "Guffe"

Jeg vil bare sige at jeg da har været glad for dit initiativ med at lave en hjemmeside for folk med interesse i det pyrotekniske. Jeg ledte en del her i foråret efter en sådan side men fandt for det meste sider fra udlandet.

Hvad mangler I som brugere på forumet (udover en aktiv debat)?

Det er svært at sige, på fotokritik har en del f.eks lagt billeder af diverse fyrværkerier ind - dette kunne være en ide. Eller måske en notits om hvor man kan se videoer og setups fra diverse shows. Dette har folk også gjort på youtube.com

Hvad skal der til for at gøre pyroforum.dk til at aktiv blandt os fyrværkere?

Jeg ved det sgu ikke. Man kunne godt forestille sig at en ideudveksling om opsætning/sammensætning af og fyrværkeridesign var oplagt - så folk i faget kunne lade sig inspirere af hinanden.

Er der overhovedet et behov for pyroforum.dk?

Ja jeg synes som sagt der er behov og at du har gjort et godt stykke arbejde med at tage initiativ til dette forum. Specielt har jeg haft glæde af "Aktuelle shows og events" i år.

Det er da bare super hvis folk i brancen ville tage din side seriøst og skrive ind nogle uger før et stort show, som det ved Operaen. Pointen er bare at flere folk i brancen skal tage siden seriøst, som værende den bærende kommunikation.

Jeg er også glad for at have talt med Torben - der var med ved Operaen om evt. at komme med ham ud som hjælper på et tidspunkt. Jeg har altid elsket design - specielt Japansk design og enkelhed, hvilket jeg sommetider ser under diverse shows.

Anyway hold skruen i svovlet "lunte" ok guffe :lol:

Med venlig hilsen

Lars Ole
Venlig Hilsen,
Peder Lauridsen

Post Reply