.

Her kan generelle forhold omkring PyroForum diskuteres.

Moderator: guffe

Post Reply
Message
Author
Krudthovedet
Posts: 1
Joined: Fri, 18. Mar 2011, 20:21

.

#1 Post by Krudthovedet »

Hvis dette virkelig kun indeholder opblæste ego'er. Er det vist ikke noget for mig alligevel
Last edited by Krudthovedet on Sat, 19. Mar 2011, 15:59, edited 1 time in total.

User avatar
PyroGuf
Posts: 119
Joined: Wed, 1. Feb 2006, 10:42
Location: Danmark
Contact:

Re: Nyt fyrværkeri forum!

#2 Post by PyroGuf »

Hej med dig,

du er meget velkommen til at fiske nye medlemmer til dit forum. Mit ønske med et dansk forum har været at skabe en plads for danske pyroteknikere og andre der beskæftiger sig med krudt uanset niveau - men med en anstændig og seriøs vinkel.

Dit galleri med ulovligt fyrværkeri (i DK) skal du nok være meget omhyggelig med ikke kommer til at gøre dig og dit forum til et marked for ulovligheder. Der er stor opmærksomhed på dette!

Held og lykke med "Danmarks største krudtforum" med "en kæmpe opbakning" - af syv medlemmer incl. admin, der er åbnet i indeværende måned? ;-)

Du skal være meget velkommen! :-D

Krudthovedet wrote:Hey Pyrofolket, :D
Jeg har nu oprettet et nyere og forbedret fyrværkeri forum!
Dette forum henvender sig mest til den lille mand, som hverken er professionel eller seriøs entusiast.
Her kan alle emner diskuteres. Herunder fremstilling af fyrværkeri, kemikalier, professionelt og almindeligt fyrværkeri og meget mere! :)
Der er allerede en kæmpe opbakning bag forummet, og vi ønsker stadig at folk tilmelder sig! ;)
Så skynd jer at tilmelde jer til Danmarks "nye" fyrværkeri forum! Her er alle velkomne, både almindelige krudtugler, entusiaster og professionelle fyrværkere!

http://fyrvaerkeri.danskforum.net/
Venlig Hilsen,
Peder Lauridsen

User avatar
Peterkrudt
Posts: 3
Joined: Thu, 27. Jan 2011, 23:59
Location: Denmark

Det er godt at pyroforum eksisterer

#3 Post by Peterkrudt »

Min mening er:
Denne side er et fornuftigt forum hvor alle kan dele deres meninger med hinanden også dem uden uddannelse osv. Dog ville det være rart at flere deltog i debatterne herinde, men det hænger nok sammen med folks tid og lyst til at åbne sig for hinanden.
At en anden udbyder laver et indlæg med en latterlig salgs teknik er både useriøst og dumt "blot min mening" Kan man ikke lide hvor man er, flytter man vel. Jeg har kun ros til Pyroforum og håber at den bliver hvor den er, og at medlemmerne stiger stødt så vi kan få mere gang i den herinde. Tak Guffe.

User avatar
PyroGuf
Posts: 119
Joined: Wed, 1. Feb 2006, 10:42
Location: Danmark
Contact:

Re: Det er godt at pyroforum eksisterer

#4 Post by PyroGuf »

Hej Peter,

tak for de pæne ord! Jeg har ingen planer om at lukke Dansk Pyroforum, selvom der gennem årene har været svingende aktivitet.

Da jeg i sin tid var aktiv fyrværker savnede jeg ofte et sted hvor interesserede i branchen og dem i nærheden kunne snakke sammen uden skelen til hvilket firma man nu var en del af... Vi deler alle den samme interesse og den kan sagtens række til flere fora - også i Danmark hvis man er træt af forholdene hér. Jeg ved at mange medlemmer af dette forum naturligvis også er aktive medlemmer på de internationale fora.
Peterkrudt wrote:Min mening er:
Denne side er et fornuftigt forum hvor alle kan dele deres meninger med hinanden også dem uden uddannelse osv. Dog ville det være rart at flere deltog i debatterne herinde, men det hænger nok sammen med folks tid og lyst til at åbne sig for hinanden.
At en anden udbyder laver et indlæg med en latterlig salgs teknik er både useriøst og dumt "blot min mening" Kan man ikke lide hvor man er, flytter man vel. Jeg har kun ros til Pyroforum og håber at den bliver hvor den er, og at medlemmerne stiger stødt så vi kan få mere gang i den herinde. Tak Guffe.
Venlig Hilsen,
Peder Lauridsen

Post Reply