Vedr proff fyrværker

Her kan generelle forhold omkring PyroForum diskuteres.

Moderator: guffe

Post Reply
Message
Author
cp
Posts: 4
Joined: Wed, 3. Jun 2009, 20:35

Vedr proff fyrværker

#1 Post by cp »

Hej drenge/piger
Nu har jeg i længere tid forsøgt at komme i kontakt med nogle fyrværkere. Da det igennem rigtig mange år har været min drøm og passion.
- Jeg har forsøgt at snakke med div fyrværkere om jeg ku komme med ud som hjælper eller andet. Men har aldrig fået et positivt svar tilbage.

Er der nogen der ved hvordan og hvorledes man kan gøre?

Anders
Posts: 29
Joined: Sun, 17. Dec 2006, 21:47
Location: Vejle
Contact:

#2 Post by Anders »

Tjah. Det er jo desværre ikke den mest tilgængelige uddannelse i verden, men lidt hjælp kan jeg da give. Nu står vi på den rigtige side af skt. Hans og den aften er der typisk rigtigt travlt over hele linien. Det er ikke usandsynligt at der godt kan bruges en hjælper netop den aften.

Hvor kommer du fra i verden?

Anders

cp
Posts: 4
Joined: Wed, 3. Jun 2009, 20:35

#3 Post by cp »

Okay det lyder da super, skal jeg bare forsøge at opsøge dem eller hvordan? Jeg er fra midt jylland

Anders
Posts: 29
Joined: Sun, 17. Dec 2006, 21:47
Location: Vejle
Contact:

#4 Post by Anders »

Det ville være mit forslag. Det kan da være at der er andre herinde der mangler en hånd. Du kan såmænd godt komme med mig, men jeg skal helt til sønderjylland og skyde og det er et gudsjammerligt lille fyrværkeri uden luftbomber, så det er nok i grunden ikke mere interessant end nytårs aften.

Er der andre herinde der laver noget der er mere kød på, så giv lyd...

mvh

Anders

cp
Posts: 4
Joined: Wed, 3. Jun 2009, 20:35

#5 Post by cp »

Er jo ikke fordi at det skal være mega stort. Vil bare gerne ud og opleve hvordan det er. Evt snakke med folk der er i faget osv :)

cp
Posts: 4
Joined: Wed, 3. Jun 2009, 20:35

#6 Post by cp »

Tillader mig lige at bumpe min tråd..
Ved ikke om min mail drukner ved div folk osv.
Men har prøvet at komme i kontakt med div folk.. nogle der har nogle de kan anbefale som man kan ta ud og snakke med ?

Post Reply