facebook gruppe

Her kan generelle forhold omkring PyroForum diskuteres.

Moderator: guffe

Post Reply
Message
Author
Armydudedk
Posts: 22
Joined: Wed, 6. Sep 2006, 14:40

facebook gruppe

#1 Post by Armydudedk »

hejsa

Har oprettet en lille gruppe på facebook ved navnet : Danske pyrotekniker.

mvh Frantz

Armydudedk
Posts: 22
Joined: Wed, 6. Sep 2006, 14:40

#2 Post by Armydudedk »


User avatar
guffe
Site Admin
Posts: 17
Joined: Wed, 1. Feb 2006, 9:36

Re: facebook gruppe

#3 Post by guffe »

Hej - ikke for at være på tværs, men en del af os har ikke en Facebook adgang eller profil - bla. fordi Facebook overtræder lovgivningen i DK mht. opbevaring af personlige data samt at de får retten til at sælge oplysninger du giver dem til 3. part (sådan er det i hvert fald beskrevet af Forbrugerstyrelsen).

Jeg håber at vigtige emner omkring vores hobby og arbejde med fyrværkeri også bliver lagt på dette websted.

Har andre nogen kommentarer til dette? Er jeg bare den sidste i Verden der ikke bruger Facebook?
Armydudedk wrote:hejsa

Har oprettet en lille gruppe på facebook ved navnet : Danske pyrotekniker.

mvh Frantz

Anders
Posts: 29
Joined: Sun, 17. Dec 2006, 21:47
Location: Vejle
Contact:

#4 Post by Anders »

Tja, umiddelbart har jeg ikke noget problem med en facebook gruppe, sålænge det er en lukket gruppe. Da jeg heller ikke er på facebook, generer datasikkerheden mig ikke det fjerneste...

Jeg kan dog godt ærge mig lidt over at ellers nyttig information bliver spredt over flere medier, således at jeg skal til at lede længere efter den.

Men som udgangspunkt kan mere saglig information om fyrværkeri vel ikke skade nogen, og ethvert initativ der medvirker til lidt positiv PR omkring emnet, vil blive hilst velkommen fra min side.

mvh

Anders

Post Reply